![Water | Free Full-Text | Automated Customer Complaint Processing for Water Utilities Based on Natural Language Processing—Case Study of a Dutch Water Utility Water | Free Full-Text | Automated Customer Complaint Processing for Water Utilities Based on Natural Language Processing—Case Study of a Dutch Water Utility](https://pub.mdpi-res.com/water/water-14-00674/article_deploy/html/images/water-14-00674-g001.png?1645446066)
Water | Free Full-Text | Automated Customer Complaint Processing for Water Utilities Based on Natural Language Processing—Case Study of a Dutch Water Utility
![Waternet on Twitter: "@DeeDeeDonk Het telefoonnummer op het kaartje is verkeerd. Dit is het juiste nummer voor het doorgeven van meterstanden: 0652480016. https://t.co/EV4TJaY3tb" / Twitter Waternet on Twitter: "@DeeDeeDonk Het telefoonnummer op het kaartje is verkeerd. Dit is het juiste nummer voor het doorgeven van meterstanden: 0652480016. https://t.co/EV4TJaY3tb" / Twitter](https://pbs.twimg.com/media/DdZmPlQW4AAPdIL.jpg)
Waternet on Twitter: "@DeeDeeDonk Het telefoonnummer op het kaartje is verkeerd. Dit is het juiste nummer voor het doorgeven van meterstanden: 0652480016. https://t.co/EV4TJaY3tb" / Twitter
![Waternet on Twitter: "@roeivin @Peerebeer24 Hoi! In dit filmpje kan je zien hoe een watermeter eruit ziet: https://t.co/9U4T7u9pWJ ^NS" / Twitter Waternet on Twitter: "@roeivin @Peerebeer24 Hoi! In dit filmpje kan je zien hoe een watermeter eruit ziet: https://t.co/9U4T7u9pWJ ^NS" / Twitter](https://pbs.twimg.com/media/EhALK2mXcAM4JcG.jpg)